قسمت 87: 4 اپلیکیشن عمرانی اما ایرانی!!

نرم افزار عمرانی ایرانی

سلام به دوستای سیویل شویی گل همیشگی مون. چگونه اید؟ روزگار بر وفق مرادتان هست؟ (الکی ادای حال بدارو در نیارین). بریم که 4 تا از بهترین اپلیکیشن های بخش مهندسی عمران را معرفی بنماییم. باشد که رستگار گردیم. راستی یادمه یه چند ماه قبل یه پست زنگ عمران راجع به اپلیکیشن های خارجی عمران داشتیم، می تونی یه سرم به اون بزنی.

 

نرم افزار عمرانی

1. مقررات ملی ساختمان:

اگر به یک منبع خوب برای دسترسی به مقررات و آیین نامه های ملی ساختمان نیاز دارید، می تونید از این برنامه اندرویدی استفاده کنید. دیگه لازم نیست که از اهمیت مقررات ملی و در دسترس بودنش بگم که؟ این نرم افزارا زیادن انتخابش با خودتون.

مقررات ملی ایران

2. چرتکه عمران:

هر ابزار ساده ای که مهندسین عمران برای انجام محاسبات و عملیات مختلف به اون نیاز دارین، تو این اپلیکیشن اندرویدی قابل دسترسیه. اون قدر امکانات داره که دیگه نگم برات آمما از آپدیت نشدنش و بعضی از مشکلاتش هم نگم برات.

 

چرتکه عمران

3. عمران تلنت:

اگه دنبال یه اپلیکیشن رایگان آموزش بخش های مختلف عمرانین یه برنامه عمران تلنت بزنین. اونایی که استفاده کردن ازش تعریف می کنن. شاید شما نیز بدوست! کلا آموزش ضرر نداره بزن زنگو!

عمران تلنت

4. شرایط عمومی پیمان:

یه برنامه برای مهندسین عمران، مشاورین و پیمانکاران و تمامی کسانی که با مناقصات سر و کار دارن، با این برنامه کتاب شرایط عمومی پیمان را با خود همیشه به همراه داشته باشین. از این برنامه هم زیاد بود دیگه معرفی نکردم خودتون یکیشو انتخاب کنین!

 

شرایط عمومی پیمان

آمما در آخر!

خودمم قبول دارم که اپلیکیشن تاپ ایرانی واسه عمران نداریم و اینم هس که واسه آیفونا اصلا نداریم ولی دیگه چه کنیم باید از همین داشته هامون استفاده کنیم!

 

گردآورنده مطالب:

مهندس میررضا میریحیوی مدرس و مؤلف کتاب­های عمرانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

توسط
تومان